Kalas hela dagen!

Idag har vi haft kalas för M som fyllde år i veckan så det har varit full rulle hela dagen med förberedelser och fika. Hjärtat har endast sovit en gång idag på fm så det var en väldigt väldigt trött sessa som somnade för en stund sedan, intressant att se hur hon sover inatt när hon var så trött. Natten som var blev mycket bättre än jag väntat mig, hon vaknade bara några gånger för att få nappen men inget utbrott, skönt!

Vi har hur mycket fikabröd kvar som helst, jag hade bakat väldigt mycket kan man säga... Men jag tycker det är så roligt att baka nuförtiden... =) Nu tror jag mitt nya projekt blir att baka cupcakes, så nya livet på tisdagar är nog förstört tjejer, för det blir ni som får smaka och säga vad ni tycker =)

Gömmer sig!

Hjärtat tömde allt som var på hyllorna på skötbordet tidigare så hon kunde krypa in själv istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0