Lycka att komma hem

Kom iväg ganska sent från jobbet så när jag klev av bussen strax efter halv sex sprang jag hemåt för jag längtade så efter att få pussa på min lilla skatt. Och vad möts jag av =) Far och dotter som sussade sött brevid varandra i vår säng... inte så bra med tanke på att hon brukar somna för natten kring sju, men men, det var ju premiär dagen hemma för M så lite nybörjar misstag får vi stå ut med =)

Efter ett tag väckte jag de båda och gav hjärtat lite middag för den hade dom fullständigt sovit över, jag förstår inte vad som hände med vår lilla matvägrare, hon äter som en häst =) Tycker jag iaf, för att vara henne. Efter maten blev det ett rejält bajskalas som slutade i badkaret för rengöring.

Nu har hjärtat precis somnat och jag måste sätta mig och läsa lite bloggar, har abstinens efter en dag på jobbet =)

Sötis

Hjärtat äter kex innan läggdags

Sötis

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Jättesöta kort på "Kalicia" som Ida säger =)

Jag påbörjade lärarutb innan jag blev gravid med Ida men hann bara läsa på den 1 år. Men jag känner mig inte så sugen på att fortsätta, det som lockar är faktiskt jobb inom ekonomi precis såsom du jobbar =) Jobbade tidigare på ICA Handlarnas Ek.byrå med löpande redovisning, leverantörsbetalningar, kundfakturering m.m. och trivdes verkligen superbra. Nu finns inte den byrån kvar i S-vall tyvärr - så det blir antagligen till att försöka söka jobb.

Tänkte på en sak... Gör en vild chansning här med tanke på att vi faktiskt bara hejat på varandra en gång förut o aldrig egentligen träffat varandra =)
Men jag har ju AG på EGO o imorgon kör jag mitt första pass på länge o med det tänkte jag köra igång på riktigt. Vill du träna nå PUMP pass m mig o nåt annat pass nångång?

Kram Suzanne

2008-01-07 @ 21:01:23
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Ahaa, tråkigt att byran inte finns kvar längre då. Men du får söka något liknande jobb, borde inte vara så svårt att få då du har den erfarenheten. Jag tycker det är jätte roligt att jobba med ekonomi och vill inte byta =)

Jag tränar jätte gärna med dig nångång, skulle vara super kul =) Tänkte att jag skulle kanske försöka köra söndagspumpen framöver men även något konditionspass eller springa lite på bandet för det är så lättsamt då man inte behöver passa någon tid. På fredag funderar jag på att gå på 16.15 pumpen...

Kram kram

2008-01-07 @ 21:18:26
Postat av: Sofia

Verkar som om att det var en tuff dag för dem båda :D
Ringde Mårten något mer under dagen, eller lugnade det ner sig efter sätta-i-halsen och sov-alldeles-för-kort-nap-incidenterna?

2008-01-08 @ 07:43:22
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Nee sen klarade han sig galant, antar att jag får räkna med lite nybörjar misstag ;)

2008-01-08 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0