Mamma vs Felicia

Jag försökte precis att plocka undan alla leksaker och städa lite på Felicias rum. Det gick sådär kan man säga för varje sak jag plockade undan ville hon plocka fram igen... så när ska jag städa där, hon ska ju sova snart =) Så nu ser det ut nästan som när jag började... inte riktigt.

Nu har precis M åkt och köpt pizza, vi kände att det passade ikväll för ingen av oss orkade ta tag i maten. Min huvudvärk som jag fick inatt har fortfarande inte riktigt gett med sig, den har funnits smygande där hela dagen, jobbigt! Så fort jag har ätit ska jag svara på de kommentarer jag fått, jätte roligt! Jag svarar mer än gärna =)

Hjärtat!

Plocka fram

Mamma plockar undan och Felicia plockar fram =)

Plocka fram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0