Morgon och shopping!

Trots att klockan inte är allt för mycket så har vi redan hunnit varit på stan och shoppat och fikat till oss lite, det ni ;) Första gången jag var på stan kl halv nio på morgonen =) Men MQ hade "förhandsrea" för vissa klubbmedlemmar så mamma (felicias mormor) kom hit imorse och vi tre åkte ner. Dom hade tok mycket fint för halva priset, önskade jag hade obegränsat med pengar och kunde köpa allt jag såg men så är det ju inte. Men jag köpte en klänning och sen fick jag en tröja av mamma, TACK mamma du är den bästa!

Nu sover hjärtat och jag ska passa på att städa lite, jag undrar tar det aldrig slut?! Det finns alltid något att plocka med, det är alltid saker överallt...  Men men det är väl så när man har småbarn =) Men de är de värt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0