Tjejkväll!

Imorgon drar vi igång med vår tradition med tisdags fika i tjejgänget. Är ursprungligen en Desperate kväll men eftersom det inte har börjat än så får vi börja med att fika och snacka en massa skit. Men nu är de slut på fikabrödet för jag tror inte jag är ensam om mitt nyårslöfte, jag har iaf Linda med mig på min sida =) Möjligtvis att jag får baka något riktigt onyttigt till Evan för hennes nyårslöfte är att gå upp i vikt, hör på den ni, inte alla som har sån tur.

Jag har iaf lovat att jag ska baka filmjölkslimpor till imorgon kväll när de kvittrande träningsnarkomanerna ramlar in här hemma för att fika, myyys!

Limpor

Kommentarer
Postat av: Evan

*Skrattar* Jag längtar redan Bree ;) Men filmjölkslimpa fungerar alldeles utmärkt för mig. Kram så syns vi i morgon!

2008-01-07 @ 21:34:48
URL: http://www.evafundin.blogg.se
Postat av: Susan

perfekt!! Jag har tom lovat att hämta Fia på Ega så hon kan va mä :-)

2008-01-07 @ 21:39:35
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0