Dåligt med bloggning

Jag har varit väldigt dålig på att blogga de sista dagarna, men det har bara gått i ett så jag har inte riktigt hunnit med mig... I onsdags åkte vi ut till stugan där vi hade lite kalas för bror på kvällen. Vi stannade kvar där tills på torsdag och då var vi duktig igen på morgonen, så Felicia, jag och mamma tog en morgonprommis. Skyndade oss sedan till stan, packade ordning en väska och hämtade upp kusin Eric och sen åkte vi till stranden. En underbart härlig dag hade vi, brände mig lite dock i ansiktet så jag matchade kläderna bra på kvällen =)

M kom sedan upp och hämtade Felicia på torsdag kväll, jag begav mig sedan bort till Linda där vi skulle dricka lite vin tillsammans och mysa... Vad hände sen?! Vi hamnade på stan, vi hamnade på fest och jag kan säga att jag sov INTE många timmar innan jag begav mig till jobbet på fredag, värre än värsta festen kan man säga, men såå kul jag hade =)

Igår var det grillning hos Linda igen, en lite lugnare tillställning än dagen innan, speciellt för mig som totalt gick in i väggen av trötthet... så strax före elva kastade jag in handduken och tog en prommis hem, Felicia vaknade inte heller förrän halv nio så nu är jag som en ny människa igen. Ikväll smäller det igen, I'm back! =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Singelpinglan vettu! ;D hihi.... Tjoppa barra!

2008-07-05 @ 17:50:05
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0