Godmorgon fredag!

Känns jätte konstigt att vara själv hemma på en vardag, Felicia är hos M den här helgen och jag brukar ju alltid jobba då på fredagarna men nu har jag semester =) Men det blev precis sånt väder som jag önskade mig idag, mulet och tråkigt... för då kan jag med gott samvete uträtta ärenden och fixa massa här hemma utan att känna att jag borde vara ute i solen.

Har precis varit på en liten prommis till affären för inköp av lite god frukost och sängkläderna är utrviven och resten hänger på balkongen för vädring. Mot dagens slut kanske det kan komma lite bilder hemifrån igen, om jag hinner med det jag vill =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-11 @ 09:17:50
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0