Tidsbrist...

Gjorde en liten paus härifrån i några dagar för jag hade varken tid eller lust att blogga kände jag, prioriterade en massa annat.... Förra veckan var super stressig för jag hade massa saker som jag ville fixa till inflyttningsfesten plus att det var massa annat roligt som hände, jag hade mitt i allt stress en jätte BRA vecka =)

Men jag hann med det mesta jag ville och festen blev alldeles alldeles underbar, jag tror att dom flesta hade riktigt skoj... Liveband i trädgården, tilltugg och massa god dricka gav en hel del skratt och en massa annat =) De måste vi göra om snart igen... Kommer snart en massa bilder, måste bara fixa lite med datorn först.

Igår spenderades dagen av mig och Linda med barn på Ikea och Birsta, vi fick med oss en hel del hem, och Linda får snart sin "dröm garderob" då kan du sova gott om nätterna vännen =) Annars har vi planerat in en Stockholms resa tillsammans med Linda, Fredrik och William nästa fredag, och vi ska vara där en heel vecka, som jag längtar till den veckan =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har blivit UTMANAD!!! :) Kolla i min blogg...

2008-07-30 @ 10:50:51
URL: http://mejjans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Var är du? :) Saknar ju dina inlägg !! Hoppas allt är bara bra med er! kram

2008-08-02 @ 21:52:59
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Marina

Nu saknar jag uppdateringar!!!

2008-08-09 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0