To much to do...

Fyyy nu känner jag mig lite stressad inför min inflyttningsfest, vill hinna göra så mycket innan men inser att jag kommer nog inte hinna allt jag vill... Men men, det är förhoppningsvis inte det som avgör om vi får en rolig fest eller inte. Man skulle verkligen vilja vara på flera ställen samtidigt, för jag vill ju samtidigt hitta på saker och träffa mina vänner, och inte vill jag sitta inne när det är fint väder ute. Så nu är det som de är, det som hinns med det hinns med... kommer en hel höst då jag säkert kommer ha hur mycket tid som hellst =)

Men igår spacklade och slipade jag iaf väggarna i köket och idag har jag målat första varvet, så lite duktig känner jag mig nu =) Har gjort en liten "to do" lista till festen,  just nu är den uppe i 15 punkter, undrar hur många jag hinner bocka av?! Nu ska jag iaf försöka ta tag i gästrummet ett tag till innan jag går och lägger mig och hoppas få vakna upp till badväder.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Erica

Men gudans Anna, du verkar ju ha energi till TUSEN! Duktigt :-)

2008-07-14 @ 22:49:12
URL: http://wonderwoman80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0