Vänner...

De senaste dagarna har verkligen innehållit MASSOR med skratt och umgänge med vänner och underbara människor. Linda och Fredrik hade några vänner från Sthlm uppe och de var så härliga och roliga så jag har i princip bosatt mig där dom sista dagarna, är så glad att jag har såna vänner som er =) Igår var det den roligaste festen på länge, så lyckad från början till slut och det slutade med att en hel del av oss som var där hade en riktig sleep over hos Linda och Fredrik... ja de är svårt att återberätta, men om ett gott skratt förlänger livet så kommer jag leva riktigt länge efter de här dagarna =)

Men nu är jag grymt trött och har grejjat och plockat lite här hemma, Felicia har precis somnat och jag ska faktiskt sätta mig ner i soffan och njuta av film och lite chips, myys!


Kommentarer
Postat av: Marina

Goda vänner är underbart! Tänk va de kan pigga upp en... just när man behöver det!

2008-07-07 @ 14:29:12
Postat av: linda

Tack så mycket för presenten, den blev tok bra!! :)) Kraaaam...

2008-07-07 @ 21:26:51
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0