En liten sjukling...

Idag blev ytterligare en hel dag i Birsta för inköp av diverse saker och möbler till radhuset, trodde aldrig jag skulle säga det här men när jag åkte därifrån ville jag bara kräkas vid namnet Birsta. Men det var ändå en bra dag, jag hittade mycket saker =) Köksbord och stolar från Mio, vardagsrumsbord från Mio, soffa från Ikea, matta från Mio sen även lite småplock i form av kuddar, gardiner mm. Det som jag dock hade behövt få med mig hem var tv, micro och dammsugare... Tv hittade jag vilken jag ska köpa men den var tvungen att stå när man fraktade den och det var omöjligt idag kan jag säga =)

Felicias rum är nu färdigmålat och hallen återstår det ett varv på... efter att hallen är klar kanske vi kan flytta dit, får se hur mycket vi hinner med i veckan. Imorgon ska jag gå och beställa tapet till Felicias rum och förmodligen bestämma mig för golv också.

Var annars en liten sjukling som mötte mig på Birsta idag, jätte förkyld med feber och det verkar som det gör lite ont i örat oxå... Hon har fått alvedon två gånger nu för att ta ner febern lite och nu sover hon sött i sängen, kommer även jag göra snart =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gaah! Jag vill också shoppa! :D

Robert ska beställa soffa och bord idag, men det är ju inte samma sak! :D

2008-06-16 @ 07:16:07
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0