Glad midsommar!

Sällan man vaknar upp till regn på midsommarafton nuförtiden, typ varje år =) Men men, jag är optimist, de brukar ju nästan alltid spricka upp fram emot lunchen så vi får hoppas på det även i år.

Som jag har sovit inatt, från att jag la huvudet på kudden har jag sovit som en stock, behövde dessa sammanhängande timmar, lovely =) Nu ska jag ta in vagnen som måste få torka, glömde den ute i regnet =( suck! Och sen ska jag hoppa in i duschen och fixa lite ärenden innan jag åker ut till stugan.

Glad midsommar till er alla och vi "ses" en annan dag =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ha en trevlig midsommar! :)

2008-06-20 @ 09:18:20
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men! Läste din hälsning just när jag hade din sida öppen!! Hoppas er dag blir mysig.... och du, det blir ju sol till lunch ;) Vad fint du kommer att få det. Mysigt m öppen spis!! kram

2008-06-20 @ 10:22:44
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0