Godmorgon måndag

Igår sov Felicia bara en gång på dagen, hon var ute i stugan hos mamma och pappa och jag var med M och köpte lite saker hem. Så dom lyckades hålla henne vaken och jag säger bara OJ vilken skillnad, Felicia sov från sju igår kväll till sju imorse med bara ett litet uppvaknande strax före fem.... this is it, nu är det bara en sovning som gäller. Jobbiga är att jag har en liten trött tjej som sitter brevid mig i soffan och tittar på morgon tv, jag får nog roa henne i många timmar idag.

Himlen är grå och trist här idag och just nu spöregnar det så det blir inte till att vara ute mycket idag om det inte lugnar ner sig så idag har vi inte så mycket planer förutom fix här hemma. Idag står köket på listan, ska försöka få lite ordning där inne och sen stryka alla kläder och få in dom i garderoberna... Får se ikväll vad jag hunnit med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0