Godmorgon Torsdag!

Gud så trött jag är idag, måste försöka komma i säng tidigare på kvällarna... jag som alltid varit så kvällstrött har helt plötsligt börjat blivit pigg på kvällarna och kommer på allt möjligt jag ska göra. Nuförtiden fastnar jag iof mest framför datorn och surfar runt och tittar på massa saker till radhuset, försöker hitta så mycket idéer jag bara kan =) Men jag har nog ganska klart för mig hur jag vill ha det...

Idag tar min kusin Hannah studenten så på förmiddan ska vi iväg och köpa en blomma att hänga runt halsen och fixa lite. Sedan direkt efter firandet, nämligen klockan tre idag får jag nycklarna till radhuset!! Så redan ikväll ska jag åka och köpa färg och annat som behövs för i helgen ska här målas och grejjas, så ni som inte har något att göra i helgen får gärna komma och hjälpa till =) Annars kommer jag vara där hela helgen och dörren är öppen så för er som bara vill komma förbi och titta är ni välkommen =) Kanske försvinner ner till Hamnkrogen en stund på fredag kväll för att möta upp Linda... *ler*

Nu är det frukostdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0