Har skaffat internet...

Jag hade förberett mig på ett långt internet uppehåll när jag flyttade, kändes dock lite jobbigt. Men jag tog en prommis ner på Telia idag och fixade mobilt bredband... hoppas jag gjorde rätt som tog de nu?! Så vips så fick jag ju internet redan idag, vilken tur! Så då blev det inget blogguppehåll =)

Var även och hämtade ut pencillin till lill hjärtat, men jag kan säga att den här gången är det i princip OMÖJLIGT att få i henne de, hon bara spottar ut allt =( Ska prova att blanda ut det med vällingen och se om det går bättre då. Vore ju så bra om hon fick i sig snart så det vänder, inatt har hon hostat och grinat om vartannat, inte många timmars sömn här inte =(

Inatt ska Felicia sova hos M och då ska jag verkligen passa på att sova, behöver det nu. Sen kommer han upp med henne till stugan imorgon till lunch och sen ska vi vara där ute alla tre åtminstonde en del av dagen =)

Nu sover hjärtat ute i vagnen men när hon vaknar ska vi iväg på lite shopping ärenden igen... Idag hoppas jag komma hem med, utemöbel, byrå till hallen och lite krukor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0