Härlig kväll!

Åh vilken härlig och trevlig kväll de blev, god mat och vin i härliga vänners sällskap =) Som en helt perfekt kväll ska vara =) Grillade kyckling med klyftpotatis och sötpotatis till och till det blev de tacosås och sallad, riktigt gott blev de!

Har lovat mig själv att från och med imorgon ska jag skärpa till mig och ha mycket mer foton i bloggen, och kanske att jag själv slinker med ibland. HATAR att vara med på kort, men jag ser ut som jag gör inget att göra åt det så då kan jag lika gärna vara med här =)


Kram och Godnatt på Er!

Kommentarer
Postat av: Maria Ö

Å va roligt med bilder :-).

2008-06-26 @ 09:33:25
Postat av: Sophie

Jaa det ser vi nog alla fram emot! ;)

2008-06-26 @ 22:52:58
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0