Imorgon flyttar vi in!

Idag har jag försökt städa så mycket som möjligt nere i radhuset, dammsugit och skurat golv. Trots att man varit iväg och handlat så mycket så känns det helt tomt där... och det är det också, känns som jag kommer få handla mycket mycket mera för att fylla upp det där =) Ikväll fick vi mysigt besök av Vicky & Irma som ville komma och titta hur vi ska bo, var så länge sen vi träffades så blev jätte glada =) Fick två jätte fina ljusstakar i inflyttningspresent som direkt hamnade på vardagsrumsbordet =)

Blir inte så roliga bilder än där ifrån men jag två bilder på hur Felicias rum ser ut just nu...



Tre väggar är färdigmålade och på väggen till vänster ska det sitta en fondtapet...



Rummet sett från andra hållet... imorgon ska jag försöka hitta något golv till hennes rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0