Mera shopping...

Igår tog jag en ny tur ner till Birsta för lite mer inhandling av möbler, tyvärr så fanns inte allt hemma så de blev inte så mycket som jag hade hoppats på... Jag som hade M till bärhjälp plus att han skulle köra upp allt i sin bil, men det blev en tv och två byråer. En till hallen och en till mitt sovrum =) Har äntligen hittat en tv-bänk som jag vill ha också så nu börjar det röra på sig här... Tvättmaskin är också beställd.

Men nu har jag börjat tveka på Felicias tapet, hittade lite fler bilder på den på nätet nyss och det är väldigt små prinsesskronor så jag är rädd att jag kommer tycka den är lite "plåttrig", är just nu inne på att jag bara skulle vilja ha en tapet som är ljusrosa och vitrandig, i ganska breda ränder... någon som vet var jag kan hitta en sån?!

Måste passa på att säga stort TACK till killarna som hjälpte mig med lite montering igår, jätte snällt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0