Myser i soffan...

Ikväll har jag legat under filten i soffan och läst en bok... när hände det senast?! Men jag blir så trött direkt jag börjar läsa, har varit påväg att somna flera gånger redan =) Men skönt är det, ska verkligen unna mig att göra det lite oftare...

Fryser som attans och är jätte trött, min tur att blir sjuk tro? Hjärtat har varit feberfri nästan hela dagen men hon är väldigt väldigt förkyld, hes, snuvig och det rinner ur ögonen på henne. Skräpråttan... nu vill mamma att du ska få bli frisk *hjärta*


Saknar er mina flickor lite extra mycket så här när det är tisdag... men snart kommer ni till mig =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Å vi saknar dig gumman!!!!



Det där kommer å bli sååå bra till er :D:D:D

2008-06-17 @ 22:53:24
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0