Ner som en pannkaka upp som en sol...

Åkte upp till Fia och Jonas stuga uppe i Nyadal igår på lite festligheter med lite "gamla" kompisar, var hur kul som helst att träffa alla igen... så trots att jag var den absolut nyktraste i gänget och körde bil hem så skrattade jag så imorse hade jag träningsvärk i magen =) Hem för att sedan sluta upp lite andra vänner en kortis men när jag kom ut till bilen så hade dom gjort inbrott i bilen... sjukt less blev jag. Dom hade tagit lite småsaker men det allra värsta, att super klantiga jag hade glömt min nyckelknippa i bilen och den hade dom tagit. ALLA mina nycklar till radhuset och hem till mamma och pappa.... jag måste gjort något jävligt ont mot han däruppe för inte har jag turen på min sida nuförtiden. Prövning på prövning...

MEN idag när jag var i Birsta på en ny shoppingtur så ringer dom från polisen (jag gjorde en anmälan imorse) och säger att dom tagit två killar med alla mina saker på sig. Tror ni jag blev nå lycklig... upp som en sol igen och mycket mycket mer positiv än vad jag var inatt när tårarna rann för att jag blev såå less på att allt går emot mig.

Men nu är jag glad igen och jag hade en väldans tur =)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Herregud vilken tur att de hittade nycklarna! Kan tänka mig känslan att behöva byta lås det första man gör på nya bostaden :/

2008-06-23 @ 07:30:22
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Men vad fin hon är, gulljänta!! Och nu ska du se Anna, nu vänder det ;) Nån där uppe vill dig väl after all !

2008-06-24 @ 17:32:12
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0