Nu är vi hemma!

Sent igår kväll, så pass att vi precis missade matchen ramlade vi innanför dörren hemma... trötta och less på att resa. När man väl börjat resan hemåt vill man bara komma hem. Jag måste fortsätta skryta över Felicia, vilken liten ängel hon varit hela resan... helt otroligt snäll. Resan hem blev ganska jobbig, när vi väl kom till flygplatsen på Zakynthos var det datahaveri så vi fick stå i kö till incheckningen i 3 timmar!! Felicia var då jätte trött så mot slutet gav hon ifrån sig lite protester, men somnade gott i min famn en stund så de blev det bra igen =) Flyget var sedan försenat från Stockholm så vi blev också försenade iväg...  Landningen blev sedan allt annat än smidig, en väldans blåst gjorde att den blev hemskt stökig, Felicia blev alldeles svettig för hon blev både rädd och började må dåligt, men inte ett ljud gav hon ifrån sig, satt bara tyst i min famn HELA flygresan. Men när vi sedan kom till Uppsala så blev hjärtat åksjuk och kräktes i bilen, stackars hjärta... Men sedan fick hon i sig lite mat och sov mesta delen av bilresan hem, nått stopp fick vi göra.

Resan har annars som jag sagt varit jätte bra, lagomt varmt och sol den mesta tiden, en jätte skön semester som var väldigt behövlig. Vi träffade även på ett annat par som hade en liten tjej som var lika gammal som Felicia, och dom var så otroligt lika varann till sättet och fann varann direkt, så kul att se =) Lite bilder får ni se men de blev tyvärr väldigt få bra då min kamera har krånglat hela veckan, jätte tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Marina

Vilka härliga bilder på sessan! Ni ser ut att haft det underbart! Jobbigt med trassel på flygplatsen... typiskt! Kram!

2008-06-12 @ 09:46:03
Postat av: Åsa

Välkommen hem!! Ser sjukt skönt ut! Kram!

2008-06-12 @ 12:33:38
Postat av: Sophie

Jag gillar bilden där du är meeee! ;D Det är ju inte direkt vanligt att se dig på bild i din blogg..... :P Välkomna hem gumman!!!

2008-06-12 @ 20:49:31
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Marina - Tack vännen =) Jaa det var lite synd men det löste ju sig tillslut. Kram!



Åsa - Tack Åsa!! Det var underbart =) Kram!



Sophie - Jaa jag ska bli bättre på det, men jag måste ju bara hitta någon som kan fota mig fniss

2008-06-13 @ 09:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0