Trött mama...

Jag tror ögonen går i kors på mig snart, kom precis hem från radhuset där jag varit och maskerat för fullt.... I helgen ska Felicias rum och hallen prioriteras, jag måste komma ihåg att ta före och efter bilder =) Dagen idag har varit super stressig, lite ärenden på förmiddagen, sen iväg på studenfirande, avbröt firandet för att åka på banken och skriva och få nycklar, tillbaka till firandet av Hannah, direkt till radhuset med pappa för att gå igenom vad som skulle göras, direkt därifrån till Big Boy för att äta middag med M, hem och packa väska till Felicia som ska vara med pappan, iväg till radhuste för att grejja.... hann med ett litet stopp hos lillebror däremellan och nu kom jag hem.

Nu ska lilla hjärtat vara hos M till på söndag, det längsta jag varit från henne... kommer bli lite jobbigt känner jag, har varit så mycket med henne på sistonde. Men jag har mycket roligt att se fram emot i helgen och jag kan behöva lite egentid så jag hinner fixa lite hemma. Imorgon ska jag åka och köpa färg och beställa tapet till Felicias rum... rosa med prinsesskronor, lovely!

Nu ska jag läsa lite bloggar sen ska jag natta kudden för imorgon är det jobb som väntar...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har inte kunnat vara in på din blogg på ett tag, å gisses vad mycket som hänt ;) Ni kommer få det så toppenfint i erat radhus. Du verkar ju ha en toppensmak när det gäller inredning och såååå duktig att fixa. Att du bara orkar!! Spännande att få se "klara" bilder när du är färdig :) Lycka till!!

2008-06-17 @ 23:11:55
URL: http://asanil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0