Egentid...

Jag har under allt som hänt och all förändring i Felicias liv skämmt bort henne lite för mycket, bla genom att gå omkring och bära och sjunga för henne tills hon somnar... my mistake, I know! Men nu känns det som det tar längre och längre tid och är svårare och svårare att få henne att somna så det här går inte längre... Tog tag i det nu ikväll och la henne i sängen så hon skulle få somna själv, hon blev ju såklart helt galen.... efter ett x antal hostattacker så hon nästan kräktes och när hon tillslut var genomblöt i svett tog jag upp henne, antagligen inte det bästa jag gjort. Men nu är taktiken att försöka öka på det lite varje kväll, kanske inte funkar alls... jag vet inte. Men jag tror inte hon klarar allt för mycket på en gång just nu för nog märks det på henne att förändringar sker i hennes liv... Förlåt mitt älskade hjärta!

Men nu sover hon och jag ska njuta av lite egentid här med en kopp the framför ett avsnitt av någon serie på datorn. Jag veet... jag har blivit serienördarnas serinörd, men jag får vara det tills jag flyttar och har lite att grejja med. Men så länge "Bruno" kan kolla på Gossip maraton så är jag iaf inte värst och det känns bra =)

Kommentarer
Postat av: malin

hej! Tänkte bara ge dig ett litet tips ang. läggningen. Vi hade också poblem från början så vi gjorde så här: Vi lade Wilhma i sin säng och sa godnatt och drog igen dörren, då skrek hon också nästan tills hon kräktes, efter fem minuter gick jag in la henne ner, trots skrik, och sa god natt igen, så gjorde vi var 5:e minut tills hon sommnade av utmattning :( gjorde likadant kvällen efter men behövde inte nu gå in lika många gånger tills hon sommnade, efter 3-4 dagar med samma sak så sommnade hon nästan på engång vi lade henne i hennes säng!! Det är värt ett försök iaf! Lycka till!

2008-05-23 @ 11:46:54
URL: http://malinheldeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0