Förkyld sessa...

Felicia vaknade upp väldigt snuvig och förkyld imorse och det har inte blivit bättre under dagen, snarare tvärtom... Hör hur hon ligger och hostar och snörlvar där inne nu i skrivandets stund så jag antar att det här inte kommer bli en av mina bästa nätter =/ Men eftersom jag misstänkte det redan på eftermiddan så gick vi och la oss och myste tillsammans i sängen och somnade i 1,5 timme, myys!

Var hos min pappa ute i stugan ikväll och åt middag och sen ikväll har jag plockat lite men mest slöat... ingen riktig energi idag känner jag, fastnade sedan i ett avsnitt Brothers & Sisters på datorn och jag tror jag måste se ett till innan jag kryper ner under täcket... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0