Fröknarna effektiv!

Här försöker vi göra en så super effektiv dag som möjligt... vi har redan, ätit frukost, duschat, snart kört sex maskiner tvätt och nu är vi påklädd och färdig för att gå ut och leka en stund i solen, måste bättra på grundfärgen så vi inte bränner oss nästa vecka =)

Städning och hämta Felicias pass står också på schemat idag plus att ikväll ska jag ner till Sundsvall för att delta i Vårruset, men av olika anledningar ska jag promenera, blir ingen löpning i år men jag fortsätter att träna =) Här kommer några bilder på charmtrollet som älskar att vara ute, satte på sig mössan och tog mig i handen och sa "om" då skulle mamma komma =) Och när jag frågade om jag fick ta kort på henne så svarade hon "nee"... sötis!




Kommentarer
Postat av: linda

Jamen hallå!! Kan vi träffas idag då så Felicia får sin present innan hon åker kanske?!! :) Kraaam

2008-05-28 @ 09:53:16
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Marie

Det ser då inte ut som hon inte vill vara med på kort iaf :)

När jag ser att du ska på vårrust idag så känner jag mig faktiskt nöjd att jag inte ska vara med i år. Är inte på humör för alla galna tanter :) Hoppas väderet håller i sig så ni får en fin kväll.

2008-05-28 @ 11:14:33
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0