Godmorgon Lördag!

Jag fick lite sovmorgon idag igen, Felicia vaknade halv åtta och ville ha välling, bra för mamman =)

Ser fram emot en kväll med Linda, det behöver jag idag... Måste sticka upp till Gnetis och låna hennes tvättmaskin för jag har ingen som helst aning vad jag ska ha på mig ikväll så jag måste ha några alternativ "öppna" =) Vinet är klart, kanske en tur på stan för lite småfix till... vi får se vad jag hinner med =) Sen kommer en arbetskamrat hit och vill ha hjälp med sitt hår, hjälp! Jag är inte så duktig på de, men jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

2008-05-17 @ 12:14:33
URL: http://snuzen.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Kanske är bra om man kommer ihåg att skriva kommentaren oxå?? haha



"Det ska gudarna veta, du är en STARK tjej!!

Go Girl!!"

Så skulle det stå! =)



KRAM

2008-05-17 @ 12:16:11
Postat av: Sophie

Hoppas det gick bra å köra hem gumman.... hjärta

2008-05-18 @ 21:40:51
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Tack Suzanne!! Du är så snäll =) Hoppas allt är bra med er och dina sötnosar... Sköt om Er! Kraam

2008-05-20 @ 08:18:08
Postat av: Anna

Jaa det gick bra Sophie, en banan på macken blev super =) Tusen tack för hjälpen! Kraam

2008-05-20 @ 08:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0