Jobbdag

Idag har jag jobbat hela dagen, därav min blogg frånvaro... Var en ganska seg dag på jobbet, visste inte riktigt vad jag skulle ta tag i, var inte där förra veckan och eftersom jag ska ha semester nu så kommer jag inte igen förrän om två veckor så det kändes så meningslöst att börja med något större. Var jätte trött på em efter en sen kväll igår så jag skyndade mig hem efter jobbet och tog en liten nap tills M kom med lilla Felicia. Var ju heelt underbart väder ute idag så när dom kom tog vi en prommis alla tre ner på pizzerian här nere och åt middag. Efter det fortsatte vi vår prommis förbi radhuset som M inte har sett än och sen igenom lekparken så hjärtat fick springa av sig lite...

Var en så mysig kväll ute och jag riktigt längtade efter att få flytta in när jag såg kvällssolen låg på baksidan och det såg så harmoniskt ut =)

Men nu ser jag fram emot en underbar helg med massa galna upptåg med tjejerna, helt lovely! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0