Mysdag

Felicia har aldrig varit någon som sovit speciellt dåligt på nätterna men nu har vi en längre tid haft riktigt härliga nätter när hon sover hela natten rakt igenom... förr vaknade hon iaf någon gång för hon hade tappat nappen eller nått men det här är ju riktigt lovely =) Idag är en extra mysdag med mycket pussar och kramar för ikväll kommer M och hämtar hjärtat, men bara till imorgon den här gången eftersom det är min helg så hon ska inte vara borta så länge =) Jag ska passa på att träna och göra lite annat som jag inte riktigt hinner med när jag har henne...

Men nu medans hon sover ska jag passa på att göra mig ordning så vi kan gå ut och leka en sväng sen.

Fånga dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0