Sammanfattning

Phu, ska försöka sammanfatta lite vad vi gjort de sista dagarn... kan inte vänta så här länge med att skriva, det blir så mycket att skriva när man "kommer tillbaka" =) Men jag tar den korta storyn... I fredags var det jobb på dagen och himmel så trött jag var när jag klev in på jobbet på morgonen, man kan inte vara vaken halva natten och sen gå och jobba =) Efter jobbet blev det musikal i Sundsvall, Sound of Music... den var såå bra, Sophie och jag satt och fånlog och sjöng med i låtarna och Sophie grinade en skvätt oxå, såklart =) Åhh det var så myssigt att träffa dig igen vännen *sakna* När jag kom hem åkte jag direkt hem och slängde in väskan och travade direkt ner på krogen, vad hände?! Men det var nice, heela kvällen =)

På lördagen åkte jag ner till Sundsvall och hämtade hem hjärtat, såå skönt att ha henne hos mig igen... man känner sig lite tom utan henne. Vi åkte direkt ut till stugan för lite grillning och vi hann även med att vara ute i solen en stund. Söndagen var vi och lekte lite hos fam Viklund och sen var det släktmiddag på Royal på kvällen och igår bestod dagen mestadels av jobb och sen kom lillebror hit och åt middag. Såå nu har jag snabbt dragit en liten update från dom sista dagarna =)

Idag ska jag åka ner till Sundsvall på em för lite ansiktsbehandling hos Marielles, lovely! Som jag ska njuta =)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jaaa vad härligt det var!! :D:D:D Vi gör det igen - snart!!! Å så durå, direkt ner på krogen ;) busanna! *KRAMA*

2008-05-13 @ 11:35:12
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Sophie

Sådär - nu är du utmanad oxå! ;D

2008-05-13 @ 22:38:58
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0