Skrivet och klart!!

Nu är det påskrivet och klart, ohh hyfsad svensson man är nu, radhus och allt... men jag tror det kommer bli huur bra som helst =) Så småningom kommer det att bli såå fint och jag tror att det kommer bli super för lilla hjärtat, en alldeles egen liten sandlåda till och med =)

Ikväll är jag lite less, vill ju kolla på dom Desperata fruarna men jag har tyvärr inte femman här för mina föräldrar tog med sig programkortet... självklart skulle jag kunna åka någonstans och titta på det men jag kan ju inte lämna lilla Felicia. Nackdelen med att vara själv, man blir väldigt låst på kvällarna och kan inte göra så mycket... lätt att man blir lite deprimerad och känner sig ensam. Jag veet att jag valt att flytta hit själv och jag ångrar inte mitt beslut för en endaste sekund men jag kan ändå få känna mig lite less ikväll... Saknar mina flickor extra mycket då det är tisdag och allt, vet att ni sitter hemma och myser hos Lindsy... utan mig =(

Kommentarer
Postat av: Jill

Grattis till Radhuset =). Var det den med fyra rum ? Smider planer inför våran partyhelg, ska bli fantastiskt =)

2008-05-06 @ 20:21:33
Postat av: linda

Åhh vi tänker på dig hjärtat!! :)) *kramar om*

2008-05-06 @ 22:57:03
URL: http://www.lindseyblogg.blogspot.com
Postat av: Sophie

Å vi saknade dig gumman...... Skickar en stor fet kram full av KÄRRRRLEK till dig!

2008-05-06 @ 23:05:53
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anncatrin

Hej Anna, Vill bara säga grattis till radhuset, jag har följt händelsen, jätte kul att allt gick bra.
Ha det så gott. Krama Felicia
Kram
Anncatrin

2008-05-06 @ 23:31:08
Postat av: Tess

Hoho! Jag köper med mig boxen näe ja kommer vet ja! Jag missade nämligen själv programmet ikväll, såg det dock halft i usa i våras men det är det värt att de igen! fixar det! kramis nu måste ja sova

2008-05-07 @ 00:00:30
Postat av: Anna

Jill -
Tack =) Jaa det var den med fyra rum... Jaa jag längtar såå mkt tills ni kommer!

linda & Sophie -
Älskade vänner! Känns som jag varit borta en hel evighet från er, men till helgen kommer jag ner så då ses vi =)

Anncatrin -
Tack så jätte mycket! Roligt att du brukar kika in =) Ha det bra du med och jag ska krama Felicia från dig =) Kram!

Tess -
Jaa, de vore ju lovely... tänk vad "tjejjigt" vi kommer ha det då, middag, vin och lite DS =) Saknar dig vännen, men snart ses vi!

2008-05-07 @ 08:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0