Snabbt beslut...

Kände att jag fick ångest av att bara sitta hemma på eftermiddan idag, behövdes verkligen plockas undan här men vad jag än plockade undan så skulle Felicia hjälpa till att plocka fram det igen, så jag gav upp =) Felicia var även jätte grinig och sur och ville inget alls och jag misstänkte att hon var lite understimulerad, så jag tog ett snabbt beslut att vi åker ut till stugan ett par timmar så hon får komma ut lite och vi kunde gå och titta på lammen. Bara vi klev utanför porten här hemma så var hon sitt solskensglada jag igen, åhh vad jag längtar tills vi flyttar, så enkelt då att bara släppa ut henne på baksidan...

Nu har vi kommit hem och hjärtat sover gott och jag tror jag ska njuta av ett avsnitt Desperate på datorn, sen MÅSTE jag plocka undan här...ska försöka orkar kliva upp ur soffan igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0