Utmanad av Fia =)

Sofia på mitt jobb har utmanat mig igen... och inte var de lite frågor...

DIG:
1. Hur lång är du?
165 cm... jag är en kortis
2. Vad vill du bli när du bli stor? Chef... haha
3. Vad pluggar du? Jag pluggar inte nu, tack och lov men har läst till ekonom
4. Har du långt hår? Ja det måste jag väl säga att jag har
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrun... tills imorgon =)
6. Sminkar du dig? För de mesta
7. Har du haft sex senaste månaden? Men de är ju släkt som läser min blogg =)
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
9. Har du kysst någon idag? Nope... bara pussats med Felicia =)

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Jaa
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Vem svarar på de?! Båda såklart... på olika saker!
3. Hur många syskon har du? 1
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hmm... ha det så bra i Prag kanske
5. Hur många ställen har du bott på? Oj...  är på väg mot mitt nionde...
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Haha, jaa de beror på =)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Meeh, sånt kan man väl inte svara på?!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Jaa... i söndags var jag på bio med lillebror

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
I söndags var jag på spa med sejerna i Sundsvall
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? De kommer jag inte ihåg...
3. Har du kysst nån kompis? Haha, ingen av mina tjejkompisar iaf =)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Jaa
5. Vem har du varit kompis med längst? Måste nog säga Jessica...
6. Vem känner dig bäst? Mårten känner mig bra, min mamma på ett annat sätt och mina vänner på ett tredje sätt =)
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Beror på vem de är...
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, varför skulle jag göra de?

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Jaa om jag blev riktigt arg kanske...
2. Klä dig annorlunda? Ibland =)
3. Vara dig själv? Absolut!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jaa de gör jag väl...
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Nej :)
6. Pierca dig? Nej måste jag nog säga...
7. Ha sex på offentlig plats? Besvaras ej med hänsyn till mamma och pappa och några andra :D
8. Vara omogen? Ibland...
9. Äta småkryp? Nej för guds skull!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
I lördags innan jag skulle på krogen =)
2. När var du på semester senast? Var på en liten semester tripp till sthlm i höstas om den räknas =) Men jag åker om två veckor till sooolen!
3. Vilken färg är det på din tandborste? Rosa och vit, oväntat =)
4. Är ditt hår tråkigt? Fruktansvärt tråkigt, men det ska nog bli bättre imorgon hoppas jag.
5. Vem såg dig naken senast? Ohh my... de tänker jag inte avslöja här =)
6. Hur ofta duschar du? Så ofta som man ska =)
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? När jag blir trött...

Jag utmanar, Hellen, Lindsey och min bror =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Roligt att du antog den :)

2008-05-20 @ 20:20:50
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0