Vilken grej...

Jag blev alldeles rörd av att titta på Barnmorskorna, det trodde jag inte... Vilken grej det är egentligen, tänk så mäktigt och så stort och ändå så hade man inte en aning om vilken lycka denna lilla skapelse skulle bringa, såå mycket kärlek. Och tänk att JAG faktiskt har gjort det där... måste erkänna att jag drog efter andan både en och två ggr medan jag tittade...

Jag är så glad att jag har dig min lilla skatt, du betyder så mycket mer för mig än du någonsin kan ana. Älskar dig mer än något annat!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Imorrn ska vi va me varann jue! :D Myssit värre!

2008-05-08 @ 07:34:09
URL: http://www.sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Jaaa de ska vi hjärtat! Som jag längtar =) Kraaam!

2008-05-08 @ 08:52:26
Postat av: Marina

Jag sitter bänkad varje vecka och blir lika fascinerad varje gång. Tvillingfödseln igår var inte att leka med må jag säga. :-)

2008-05-08 @ 14:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0