ÄNTLIGEN!!!!

Jag lever, jag lovar... i allra högsta grad =) Men min dator verkar sjunga på sista versen, den felande strömkabeln jag tjatat om visade sig vara ett felande uttag i datorn och ett mycket större fel än jag trodde. Datorn som jag fått från jobbet är tydligen inte värd dom pengar som det skulle kosta att laga den så jag måste nog köpa mig en ny....tråkigt, ingen utgift jag vill ha nu =( Just nu har jag fått låna en tillfällig lösning som jag kan koppla in min dator i men det är som sagt bara tillfälligt, men det löser sig säkert på något sätt . Jag är bara så glad att jag är tillbaka, som jag saknat internet världen =)

Man blir otroligt isolerad utan dator, det är ju där jag pratar med alla jag känner =) Men annars är det bara bra med oss, igår hade vi en otroligt trevlig middag här hemma då Johanna och jag lagade tre-rätters till våra vänner, 11 stycken till bords var det, mycket skratt och trevligt sällskap, mera sånt =)

Jag har fortfarande inte införskaffat någon kamera, men jag har iaf börjat titta lite smått =) Min kära mamma har dock köpt en ny super bra så jag tror jag ska smyglåna den ibland, så i veckan *tadaaaa* tänker jag bjuda på lite bilder från vårt hem, så långt vi hunnit hittills =)

Men nu ska jag ta och läsa igenom lite bloggar som jag missat och sen parkera mig i soffan, för jag är lite småseg idag, men de vare värt =) Tack mina vänner för en jätte rolig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul att du är tillbaka igen! :)

2008-11-03 @ 12:06:25
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad roligt att höra att man varit efterlängtad =)

2008-11-06 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0