Bättre dag

Igår hann jag inte riktigt med att blogga, direkt efter jag hämtat hjärtat på dagis så åkte vi och handlade lite mat, sen hem och laga till middag, jag var så otroligt sugen på pannkaka så då blev det de =) Men eftersom Felicia absolut inte äter det så fick hon korv & makaroner. Efter middagen satte jag igång och bakade matbröd, min favorit, filmjölkslimpa. Efter detta så var det nattning och när hjärtat sov sött så kom Johanna förbi så hade vi en riktig myskväll med nybakt bröd och te.

Nu ska vi snart göra lite middag här igen och sen ska vi vidare på kalas så nu är det bäst jag tar och plockar fram lite "kalaskläder" till den lilla. Som just nu sitter med full koncentration och försöker sätta på sig sina strumpor =)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Titt, Bree is back! :)

2008-11-06 @ 16:57:45
Postat av: Anna

Absolut!! Men när kommer du tillbaka?!

2008-11-06 @ 21:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0