Sköna söndag!



Vi har varit på gudstjänst idag, kan inte ens komma ihåg när jag var det sist så det var en ny upplevelse kan man säga =) Det var familjegudstjänst och pippi skulle komma på besök samt att barnkören var där och sjöng, eftersom pippi är Felicias idol för tillfället så var det självklart att vi skulle dit. Vi har även hunnit med en fika på stan idag och om ett tag ska vi iväg och titta på morbror Marcus när han spelar hockey... Sen blir det "söndagsstek" hos mamma & pappa, fullspäckat schema.

Jag fick sovmorgon även idag till halv nio, såå skönt =) Däremot så har skrotråttan inte sovit något idag på dan för jag märkte igår kväll att om hon sov till halv nio plus sov på dagen så inte var hon särskilt trött på kvällen då inte. Så idag testar jag att hålla henne vaken, men just nu sitter hon vilar till sig framför pippi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0