Snart sängen...

Har precis sett klart ett avsnitt av dom desperata husfruarna, alltid lika bra =) Har även hängt fram skrotråttans pippi-dräkt för imorgon är det maskerad på dagis =) Får se sen om det går att sätta på henne vanliga kläder resten av veckan eller om det är pippi som gäller framöver...

Annars har vi idag hunnit med att vara iväg och veckohandla, äta middag hos mamma & pappa och sen hem för lite mys i soffan med välling. Själv har fixat och donat lite här hemma så mycket jag orkat, har fortfarande tokont i halsen och känner mig hängig, det vill inte bli bättre =(

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag får sova lite bättre natten som kommer utan ett evigt hostande... Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Krya på dig !!! :)

2008-11-12 @ 07:51:27
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Anna

TACK Åsa =) Hoppas allt är bra med er!

2008-11-14 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0