Home alone...

Sitter med en kopp the och kommer på mig själv att sitta och lyssna om jag hör Felicia.... men hon är ju inte ens hemma, jätte ofta när hon är hos Mårten kan jag vara påväg upp för trappen för jag tyckte det lät som hon vaknade. Men så kommer jag på, att den lilla söta ligger ju inte där uppe. Man är bra knasig =) Idag efter hämtning på dagis så åkte vi ner till Sundsvall direkt för jag börjar bli lite smått frustrerad i min jakt på tyg för att sy gardiner till Felicias rum... men jag hittar inga, och ingen större lycka hade jag idag heller. Vet inte riktigt var jag ska söka här näst...

Annars blev det en mysig middag på Bakgården med M sen åkte vi hem och lekte lite och jag passade på att packa med mig lite saker från förrådet som blivit kvar där och sen avslutade jag och M kvällen med en godisskål framför Idol =) Nu sitter jag och myser med en kopp the och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp det och gå och sova.

Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0