Ibland ska man ha tur!

Blev lite lycklig nyss då jag gick in på Mios hemsida, har sett en barnsäng där som jag varit lite sugen att köpa till Felicia, och nu under september hade dom 25 % rabatt på en vara ur barn sortimentet. Alla slantar som kan sparas är välkommet =) I samma serie hade dom även ett erbjudande på ett litet barnbord med tillhörande stolar, så i helgen blir det en tur på Mio... för isf har jag sen alla möbler jag behöver till sessans rum =)

Annars det som gnager i mina tanker är vad jag ska lägga för golv uppe, grejjen är att i det rummet jag har som sovrum är det "riktigt" trägolv och det vill jag ju absolut behålla. Det är original trägolvet som dom som bodde här innan har fixat till, men det går tyvärr inte att använda i de andra rummen. Så nu är min idé att byta golv på resten av övervåningen för det är just nu olika golv i alla rum och de vill jag inte ha. Just nu är jag inne på att byta till valnöts parkett, tror det skulle bli en snygg brytning mot resten eftersom jag har bara vita väggar och vita möbler...

Vad tror ni? Kan jag inte få lite synpunkter... Tror ni det ser dumt ut att ha vitt trägolv i ett sovrum och mörkt golv på resten av övervåningen, och tror ni det blir bra med mörkt golv??

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag tror det bli jättebra! Jag är själv väldigt förtjust i valnöt!

2008-09-17 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0