Lördagsmorgon!

Efter en trevlig men ganska sen spelkväll med vänner igår så hoppades jag på en liten sovmorgon iaf, men Felicia och jag var inte lika överens där så strax efter halv sju slog hon upp sina blå, livet som småbarnsförälder helt enkelt =) Jag vann INTE i spelet igår.. som vanligt =) Men jag spelade iaf ärligt, andra lyckades till och med fuska till sen en förlust, ett litet misslyckande kanske =)

Nu har jag plockat undan och Felicia har plockat fram men nu sitter hon utmattad i fåtöljen och tittar på Emil så nu är de mammans tur att göra sig ordning, en tur ner på stan för fodrade gummistövlar står på schemat idag.

Sen ikväll hoppas jag på revansch =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till, fram med speldjävulen bara ;)

2008-09-20 @ 08:32:57
URL: http://asanil.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, vad snabb du var =) Men jaa, det är nog de som är taktiken =)

2008-09-20 @ 08:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0