Mera helg!

Jag hade som sagt en heldag med mamma i Sundsvall igår och det var super mysigt, längesen jag umgicks med henne på det sättet. Vi hann med en hel del, både city, Bauhause, Birsta City och Ikea och det var måånga kassar som fick följa med hem =) Hittade såå mycket fint på butik Annelie, det har blivit min riktiga favorit butik... shoppade lite smått och gott, bla en jätte fin ljusstake som pappa var här på em idag och hjälpte mig att sätta upp, blev super fint nu när jag tände ljusen =)

Idag känner jag verkligen att jag kan sätta mig i soffan och titta på en film med gott samvete, jag har hunnit med att städa hela huset, rensa bort massa kläder, fixa med sakerna jag köpte igår, tvättat fyra maskiner tvätt, bjöd på lite fika på em och slutligen bjöd jag M på middag när han lämnade Felicia, en bra dag =)

Och nu är mitt älskade hjärta hemma hos mamma igen, som jag har kramat och pussat på henne innan hon la sig och sin snoriga näsa för att sova =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Önskar att jag varit lika duktigt som dig! Ska försöka ordna upp här hemma imorgon.

kram

2008-09-28 @ 23:07:04
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Elaine

Lite pics på la casa please? :)

2008-09-29 @ 08:47:42
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0