Ny Design

Ja som några av er säkert märkt så har det blitt lite "renovering" av bloggen och jag tycker att den blev såå fin =) Jag tycker jätte jätte mycket om den! Själv skulle jag verkligen vilja kunna det men nu är det tyvärr inte så, så otroligt snälla Elaine har offrat sin tid och hjälpt mig.... jag är jätte tacksam, hon är en pärla =)

Annars så slog Felicia till och sov tre timmar idag, what happened?! Men lika glad för det var jag som både hann stöka undan OCH sova drygt en timme, summan av det blev en väldigt lycklig mamma =) Annars har vi idag bara varit och pysslat med lite ditten och datten här hemma, hjärtat har varit på ett strålande humör till skillnad mot för gårdagen så vi har haft en riktig mys dag, jag är varm långt in i hjärtat =) Vi avslutade sedan dagen med att bli bjuden på middag hos mamma & pappa, gott!



Mitt ALLT här i livet, Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Elaine

Tack för fina ord :) Jag är bara glad att du blev nöjd..



Ha en bra dag!



By the way.. toksöt bild på F..!!

2008-09-22 @ 07:34:55
URL: http://twinsisters.blogg.se/
Postat av: Anna

Elaine - Var så lite så, är jag som ska tacka =) Mmm hon är söt min lilla pussgurka =)

2008-09-22 @ 08:58:07
Postat av: Linda T

Vad fint det var här =O) Jätte snyggt!



Vad stor tjejen har blivet. Hoppas allt är bra med er båda.



Kram L

2008-09-22 @ 23:18:18
URL: http://killmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0