Ny vecka!

Nu ska jag snart ge mig iväg från jobbet och hämta hem hjärtat från dagis, ska bli skönt att få hämta henne för hon var jätte lessen imorse när jag skulle lämna henne, gör så ont i hjärtat då. I helgen har Felicia varit hos M och jag har varit lite små hängig för jag gjorde en liten operation i fredags och går nu på pencillin också, så jag känner mig lite trött...

Helgen har annars varit en riktig fixar helg, har fått jätte mycket hjälp av mamma o pappa... vet inte vad jag skulle göra utan dom =) Så nu är "gästrummet" färdig målat och fondväggen i Felicias rum är uppsatt, vi hann även med att få upp lite lampor och andra saker på väggarna... kännns jätte skönt och roligt, börjar bli riktigt fint nu =)

Så ni som är nyfiken på att se hur det blivit, eftersom jag inte har någon kamera, är välkommen att hälsa på =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va äre för liten operation? :O

2008-09-15 @ 18:04:22
URL: http://sofiatarberg.com
Postat av: Anna

Vi tar det sen vännen =)

2008-09-17 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0