Torsdag

Uscha, idag är torsdagen för att lämna bort Felicia över helgen igen... känns som tiden springer fram och det går så fort mellan gångerna som hon ska till M, varannan torsdag då hon ska vara borta lite längre är lika jobbig. Har en klump i magen hela dagen och känner mig lite låg...

Känns ändå lite bättre än igår kväll, tur man har snälla vänner som ALDRIG (fniss) ger upp med att försöka få tag på en, men man känner sig ganska skör efter allt som hänt, rullar dagarna bara på som vanligt så går det bra. Men när det dyker upp diskussioner om hur man ska lösa vissa frågor i framtiden så blir det lika jobbigt varje gång, jag är starkare än vad jag var förut och klarar mycket, men vissa ömma punkter har man och där är man inte stark...

Men ikväll ska jag få fika med mina bästaste vänner i Sundsvall och jag behöver en riktig "tjejkväll" så den kom så lägligt =) Men innan det ska jag hämta mitt hjärta på dagis och kramas extra mycket med henne, och vi ska även hinna med en snabbis till Linda för att fixa frisyren på henne =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Gumman, kan tänka mig att det måste vara skitjobbigt att lämna henne. :-( Du är verkligen en av de mest positiva och starka personer jag känner! kram till dig!

2008-09-26 @ 12:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0