Torsdag!

Nu gör jag som man inte ska göra, jag bloggar på jobbet... Men jag har faktiskt lunch nu så jag tar inte av min jobbtid =) Hemma har jag fått problem med strömsladden igen så nu har jag gått och beställt en ny, för jag orkar inte med detta krångel längre. Idag ska jag åka ner med Felicia till M igen, känns som tiden mellan gångerna går så himla fort nu... vill ha mycket mer tid med henne, men det är bara att acceptera att det är så här =( Ibland kan det göra så ont i mitt hjärta för hennes skull, hon är bara 1,5 år och får inte bo med båda sina föräldrar... jag önskar att situationen vore annorlunda, för hennes skull.

Tror jag ska åka in en snabbis på Ikea på vägen hem för att försöka få med mig lite saker hem för i helgen ska det fixas MASSA hemma =) Även en sväng in på Mio tror jag de blir för jag ska nog byta ut Felicias spjälsäng mot vanlig säng... ska se om jag hittar någon fin.

Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0