Trötter...

Känner mig jätte trött ikväll, ligger i soffan och slötittar på Idol med en kopp the, men de är sånt man ska unna sig ibland =) Jobb och dagis flyter på bra än så länge så de känns jätte skönt =)'

Igår hade jag jätte mysigt middagsbesök av mina älskade "Sundsvalls tjejer" och de kändes verkligen som en evighet jag såg dom, så nu ska jag skynda mig att fixa massa här hemma så ni får komma upp snart igen och titta på mina framsteg =)

Annars har jag varit och fixat håret idag hos Linda... blev chokladbrunt med lite lugg, tror jag tyckte det blev bra, har inte hunnit känna efter riktigt än. Men hon brukar lyckas Linda =)

Fungerar inte att lägga upp bilder för mig just nu, jag som äntligen skulle bjuda på en bild på hjärtat

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad synd att det inte funkade m bilden. Hade varit jättekul att få se hur stor Felicia har blivit.



2008-09-04 @ 23:39:58
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0