Godmorgon!

Här hemma blev det en ganska tidig morgon idag, men hjärtat har sovit så BRA i helgen och det känns viktigare. Hon har sovit hela nätterna och det gör så mycket för min sömn också. Hon har haft lite trassel med magen nu ett tag vilket har gjort att hon inte sovit så bra och det går ju ut över mig också...

Igår hade vi en jätte mysig dag, solen strålade hela dagen och på vår uteplats var det nästan lä så vi var ute hela dagen, städade och lekte, så härligt! Jag kunde tom hänga ut tvätten på tork =) Kvällen avslutades med att Johanna & Mattias kom hit på middag, fläskfilé och rotsaker och en MISSLYCKAD daimkladdkaka till efterrätt. Jag gjorde alldeles för sent så den fick inte stå tillräckligt länge...

Nu ser jag att det spricker upp och blir alldeles blått så jag hoppas att det blir en fin dag idag!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0