Natti natti Söndag!

Nu har jag suttit och rensat bland alla kort jag har på datorn, slängt bort och mappat upp dom samt gjort ordning för att skicka iväg och framkalla. Var på tok för längesedan jag framkallade något, rör sig nog om ett helt år =/ Annars har jag hunnit med en hel del städning idag, men fortsättning följer imorgon tror jag =) Middag med M blev det när han lämnade Felicia, idag blev det rotsaker och kyckling i ugn *gott*

Nu ska jag krypa ner i sängen så jag fortsätter att känna mig pigg imorgon!

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: veronika

Låter som du haft en lyckad helg:) åh rotsaker o kyckling! gör du gratäng då eller?kramen!:D

2009-04-06 @ 08:03:32
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: maria johansson

Hej



Hittade din mysiga blogg när jag googlade efter rosa kalas... då hade du ett inlägg om felicias kalas =). Min lille Robin satt i mitt knä och reagerade direkt när han kände igen Felicia från dagis =)

Kram

2009-04-06 @ 18:35:05
URL: http://jagochminabusungar.blogspot.com/
Postat av: Anna

Veronika - Jaa jag hade en jätte lyckad helg, mys barra =) Jag gjorde de enkelt, la kycklingen i lite marinad, in med potatis mm och sen när de var ca 15 min kvar la jag kycklingen ovanpå gott Kraam!



Maria - Haha, vad roligt att du hittade den när du sökte på det =) Jag brukar kika in på din blogg jag med, ska bli bättre på att lämna fotsteg efter mig bara =) Vad roligt att han kände igen henne, var tvungen att visa ett kort för henne med och sa på en gång att de var "Robin" =) Kram!

2009-04-06 @ 19:05:51
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0