Nu ska här tränas...

Idag har varit en ganska lugn dag på jobbet, skönt! Hem för att hämta hjärtat på dagis, efter det åkte vi upp på morfars jobb för idag skulle hon få åka lite brandbil =) Blev bjuden på middag hos mamma & pappa, otroligt skönt att inte slippa laga mat själv!Nu har jag plockat och försökta röjja upp lite här, dras med en hemsk huvudvärk bara som inte riktigt vill slippa =(

Idag på lunchen var jag och köpte ett fitnessband, som ett gummiband ungefär =) Man fick även med ett träningsprogram så nu ska jag verkligen försöka träna med det här hemma. Passar mig perfekt då jag har lite svårt att ta mig iväg och alltid behöver barnvakt... så nu ska vi se hur jag har det med karaktären =)

Nu kommer snart Johanna och vi ska ha vår traditionella "Greys kväll" *myys*

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0