Shopping!

Igår när jag åkte ner med hjärtat till Sundsvall så passade jag på att svänga in på Stadium för att titta på löparskor, hittade ett par jätte sköna adidas för en bra pris så dom klippte jag till på. Även ett par löpartights fick följa med mig hem, alltid roligare att träna när man fått lite nytt =) Så direkt när jag kom hem så drog jag och Johanna ut på en runda, himmel vad vi är bra!

Var även förbi på Marielles igår och köpte min favorit ansiktskräm *dyrt* men den är riktigt bra =) Passade även på att boka in mig på ansiktsbehandling om ett par veckor, lyx för mig!

Nu ska jag fortsätta jobba och ikväll blir det grillning hos Linda & Fredrik, mys bara =)

♥ Kramar Anna ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haru gjort slut me mig? :( Jag messade dig men du svarade inte.....

2009-04-17 @ 17:06:20
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0